სამუშაო ადგილი: საქართველოს ფოსტის სათავო ოფისი -თბილისი, სადგურის მოედანი N2.
სამუშაო განრიგი: ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით, 09:30-დან 18:30-მდე.
ძირითადი ფუნქციები:
· გენერალური დირექტორის სახელზე შემოსულ წერილებზე, განცხადებებსა და სხვა ოფიციალურ დოკუმენტებზე დროული რეაგირება;
· საპასუხო წერილების, ოფიციალური შეტყობინებების მომზადება და გაგზავნის უზრუნველყოფა;
· გენერალური დირექტორის შეხვედრებისა და თათბირების დაგეგმვა/ორგანიზება;
· შეხვედრების დღის წესრიგის მომზადება, საჭირო მასალების მომზადება/შეგროვება და მონაწილეებთან კოორდინაცია;
· გენერალური დირექტორისთვის დოკუმენტების, პრეზენტაციების და სხვა სამუშაო მასალების მომზადება, საჭიროების შემთხვევაში მათი თარგმნა;
· დავალებების შესრულების სტატუსების მონიტორინგი და შესაბამის სტრუქტურულ ერთეულებთან კომუნიკაცია;
· ადმინისტრაციული მხარდაჭერა კომპანიის შიდა წესებისა და პროცედურების შესაბამისად.
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· უმაღლესი განათლება;
· სასურველია ადმინისტრაციულ პოზიციაზე მუშაობის მინიმუმ 6 თვიანი გამოცდილება;
· ინგლისური ენის ცოდნა (Advanced/Upper-Intermediate);
· MS Office პროგრამების კარგი ცოდნა (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
სასურველი უნარები და პიროვნული თვისებები:
· ორგანიზებულობა და დროის ეფექტიანი მართვა;
· პასუხისმგებლობის მაღალი გრძნობა და დეტალებზე ორიენტირებულობა;
· ეფექტიანი წერილობითი და ზეპირი კომუნიკაცია;
· პრიორიტეტების სწორად განსაზღვრის უნარი;
· სტრესულ გარემოში მუშაობის უნარი;
· კონფიდენციალურობის დაცვის უნარი.
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის შემდეგ ეტაპებს:
· გასაუბრება
· პრაქტიკული დავალება (პრეზენტაციის,დოკუმენტის მომზადება)