გაყიდვების ოპერატორი თბილისში

გამოქვეყნებულია მარტი 21, 2023 / ძალაშია აპრილი 21, 2023

ანაზღაურება - 800 ლარი

 

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა;

·         მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება;

·         მომხმარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა;

·         მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

 

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·         სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·         სასურველია ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·         MS პროგრამების საბაზისო ცოდნა;

·         მონაცემთა ბაზაში მუშაობის გამოცდილება.

 

 

უნარ–ჩვევები: 

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და  დროის მართვის უნარი;

·         სიახლის ათვისებისა და თვითგანვითარების უნარი.

·         სხარტი აზროვნების უნარი;

·         ყურადღება დეტალების მიმართ;

·         მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;

·         ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;

·         სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი.

 

 

კანდიდატთა შერჩევა: 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს: 

-              გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი  2 კვირა.

 

 

დაინტერესებულმა კანდიდატებმა, გთხოვთ, გამოაგზავნოთ რეზიუმე (CV) შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge  გთხოვთ, ელ.ფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - გაყიდვების ოპერატორი.