სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 12:00 საათიდან 16:00 საათამდე;
შაბათი - მოთხოვნისამებრ. (კვირაში 24 საათი)
ხელფასი - 400 ლარი
ძირითადი მოვალეობები:
· სერვისცენტრის მომხმარებლებისათვის საფოსტო მომსახურების გაწევა
· მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და შესაბამისი პროცედურული რეაგირება
· მომხარებლის პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება, არსებული პროდუქტების გაყიდვა
· მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა
საკვალიფიკაციო მოთხოვნები:
· სასურველია უმაღლესი განათლება ნებისმიერი პროფილით
· სასურველია 3-6 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას.
· ქართული ენის ცოდნა;
· ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;
· MS პროგრამების ცოდნა;
უნარ–ჩვევები:
· სამუშაოს დაგეგმვისა და დროის მართვის უნარი;
· სიახლის ათვისებისა და თვითგანვითარების უნარი.
· სხარტი აზროვნების უნარი;
· ყურადღება დეტალების მიმართ;
· მომხმარებელზე და მომსახურებაზე ორიენტირებულობა;
· ეფექტური კომუნიკაციისა და მოლაპარაკებების წარმოების უნარი;
· სტრესულ სიტუაციაში ეფექტურად მუშაობის უნარი.
კანდიდატთა შერჩევა:
კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს:
- ინდივიდუალური გასაუბრება;
- მოსამზადებელი ეტაპი.
კონკურსში მონაწილეობის მისაღებად, დაინტერესებულმა კანდიდატებმა გთხოვთ გამოგვიგზავნოთ რეზიუმე ან CV შემდეგი ელ. ფოსტის მისამართზე: vacancy@gpost.ge გთხოვთ, ელფოსტის სათაურის ველში (subject) მიუთითოთ ვაკანსიის დასახელება - თბილისის გაყიდვების ოპერატორი (ნახევარი განაკვეთი)
განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადა 25.12.2022