სერვის ადმინისტრატორი თბილისში

გამოქვეყნებულია ნოემბერი 18, 2022 / ძალაშია დეკემბერი 19, 2022

სამუშაო გრაფიკი - ორშაბათიდან პარასკევის ჩათვლით - 09:00 – 17:00, შაბათი 10:00 – 14:00;

ანაზღაურება - 550 ლარი

 

ძირითადი მოვალეობები: 

·         სერვისცენტრის მომხმარებლების მომსახურება, კერძოდ:

-          მომხმარებელთა მოთხოვნის იდენტიფიცირება და საჭიროებისამებრ გადამისამართება;

-          პროდუქტებსა და მომსახურებაზე ინფორმაციის მიწოდება;

-          საფოსტო ბარათების, მარკებისა და კონვერტების გაყიდვა.

·         მომხმარებელთა კონსულტაცია გზავნილის დამისამართებასა და თანმხლები დოკუმენტების შევსებისას.

·         მომხმარებლებისაგან სხვადასხვა ტიპის განცხადებების მიღება;

·         მომსახურების მაღალი სტანდარტის დაცვა.

 

საკვალიფიკაციო მოთხოვნები: 

·         სასურველია 3 თვიანი სამუშაო გამოცდილება; უპირატესობა მიენიჭება გაყიდვების ან/და მომსახურების სფეროში მუშაობის გამოცდილებას;

·         ქართული ენის  ცოდნა;

·         ინგლისური ან/და რუსული ენების ცოდნა სასაუბრო დონეზე;

·         MS პროგრამების ცოდნა;

 

უნარ–ჩვევები: 

·         სამუშაოს დაგეგმვისა და ორგანიზების უნარი;

·         მომსახურების ხარისხზე და კლიენტზე ორიენტირებულობა;

·         დეტალებზე ორიენტირებულობა;

·         გამართულად მეტყველება;

·         გუნდური მუშაობა.

 

კანდიდატები გაივლიან შერჩევის რამდენიმე ეტაპს: 

-              გასაუბრება;

-             მოსამზადებელი ეტაპი 2 კვირა.

 

განაცხადის შემოტანის ბოლო ვადაა 19.12.2022